Έξαρση στα ψεύτικα μηνύματα μέσω sms και τηλεφωνικών κλήσεων για τεχνικά προβλήματα στους λογαριασμούς
Ενόψει της εορταστικής περιόδου η οποία συνοδεύεται από αυξημένη εμπορική κίνηση, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και διαδικτυακά ο Σύνδεσμος Τραπεζών θα προειδοποιεί ότι τέτοιες περιόδους, οι απόπειρες για ηλεκτρονικές απάτες είναι αυξημένες.
Οι τύποι ηλεκτρονικής απάτης
Οι πιο συνηθισμένες απάτες καταγράφονται μέσω:
- γραπτών μηνυμάτων sms ή και μέσω των διαφόρων πλατφόρμων επικοινωνίας και κοινωνικής δικτύωσης
- μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και
- μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, email
Οι προφάσεις των απατεώνων
Το πιο συνηθισμένο κόλπο που χρησιμοποιείται από τους απατεώνες είναι η αναφορά σε τεχνικό πρόβλημα και μέσω αυτής της πρόφασης στοχεύουν σε εξασφάλιση των συνθηματικών για πρόσβαση σε λογαριασμούς πολιτών.
Πως πρέπει να αντιδρά το κοινό Το βασικό μέτρο προστασίας όλων των πολιτών είναι να είναι υποψιασμένοι, να μην απαντούν σε τέτοια μηνύματα ή κλήσεις και να μην ακολουθούν συνδέσμους δηλαδή links που πιθανώς να σταλούν μέσω sms ή email.
Ο Σύνδεσμος Τραπεζών καλεί, ξανά το κοινό να είναι καλά ενημερωμένο, ψύχραιμο, προσεκτικό και υποψιασμένο σε σχέση με τη διαχείριση των λογαριασμών και συνεπώς των χρημάτων του.
Καταληκτικά, εκ μέρους του προσωπικού και της διεύθυνσης του Συνδέσμου Τραπεζών ευχόμαστε υγεία και χαρά σε όλο τον κόσμο.