cdb bank logo | Bank on our experience

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΥΠΡΟΥ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΗΚΕΣ ΑΠΑΤΕΣ

 

Έξαρση στα ψεύτικα μηνύματα μέσω sms και τηλεφωνικών κλήσεων για τεχνικά προβλήματα στους λογαριασμούς

Ενόψει της εορταστικής περιόδου η οποία συνοδεύεται από αυξημένη εμπορική κίνηση, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και διαδικτυακά ο Σύνδεσμος Τραπεζών θα προειδοποιεί ότι τέτοιες περιόδους, οι απόπειρες για ηλεκτρονικές απάτες είναι αυξημένες.

Οι τύποι ηλεκτρονικής απάτης

Οι πιο συνηθισμένες απάτες καταγράφονται μέσω:

  1. γραπτών μηνυμάτων sms ή και μέσω των διαφόρων πλατφόρμων επικοινωνίας και κοινωνικής δικτύωσης
  2. μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και
  3. μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, email

Οι προφάσεις των απατεώνων

Το πιο συνηθισμένο κόλπο που χρησιμοποιείται από τους απατεώνες είναι η αναφορά σε τεχνικό πρόβλημα και μέσω αυτής της πρόφασης στοχεύουν σε εξασφάλιση των συνθηματικών για πρόσβαση σε λογαριασμούς πολιτών.

Πως πρέπει να αντιδρά το κοινό Το βασικό μέτρο προστασίας όλων των πολιτών είναι να είναι υποψιασμένοι, να μην απαντούν σε τέτοια μηνύματα ή κλήσεις και να μην ακολουθούν συνδέσμους δηλαδή links που πιθανώς να σταλούν μέσω sms ή email.

Ο Σύνδεσμος Τραπεζών καλεί, ξανά το κοινό να είναι καλά ενημερωμένο, ψύχραιμο, προσεκτικό και υποψιασμένο σε σχέση με τη διαχείριση των λογαριασμών και συνεπώς των χρημάτων του.

Καταληκτικά, εκ μέρους του προσωπικού και της διεύθυνσης του Συνδέσμου Τραπεζών ευχόμαστε υγεία και χαρά σε όλο τον κόσμο.

SIGN UP FOR ALL THE LATEST NEWS

NEWSLETTER

GET IN TOUCH

CONTACT INFORMATION

cdbbank currently operates two business centers, one in Nicosia and one in Limassol, facilitating quick and personalised service. Our Client Relationship Officers ensure that you receive high-quality service at all times and that all your banking needs are catered with professionalism and a personal approach.

CONTACT US TODAY